Hvor mye stress tåler vi, da?

Allerede jeg har tatt to paracett, med koffein og er det ikke enda klokka ni engang.. Det kommer å bli en lang dag. Det er ny meklingstime imorgen kl ni. Og om vi kommer ikke til noe enighet vi må gå videre til retten, og dette er akkurat det som jeg håper ikke til å komme å skje på ungenes skyld! Bankkontoen er fortsatt tragisk.. I disse tar jeg en god del ansvaret. disse er konsekvensene av mine tidligere valg. Men sannheten er at stor del av det var ut av min kontroll. Men hva med andre saker som bringer med stress en god mengde av stress?

Etter at Putin angrip Ukraina, husker jeg godt følelsen om å høre om jodd tablettene. Fordi vi skulle være forbered i tilfelle  Putin bestemmer til å trykke på knappen! Atombombeknappen!! Vi foreldre signerte på en samtykke i tilfelle atombombe brukt, ungene våre skal få jodd tabletter! Det var en stygg spøk. En i en situasjon hva betyr min samtykke?! Jeg husker at på skjemaet sto at de som er over 40 ( eller noe sånn) trenger ikke jodd tabletter. Men ikke fordi de tåler det, bare fordi de er ikke vært å satse på!  …

Alt blir det enda mer komplisert når du er fra midtøsten. Selv om du bor ikke der lenger! Der skjer mye som resten av verden kan ikke føle. Det som er nyhet for resten av verden er midtøstneres liv, hverdag! De som styrer Iran er de verste som kan forestilles, men han Natanyahu er ikke en bedre leder enn de. Men vestlige ledere spiller et sytten spill i midtøsten, derfor når 13000 barn bli drept i Gaza han , Jonas Gahr Støre late som INGENTING! Og han blir ikke “Depply worrid” Og ikke noe “condems” etter over seks måneder av draps av barn. Men tar ikke mer enn noen få timer etter at Iran har sendt raketter til Israel ( Angrep) han blir depply worrid! Jeg bli kvalm av det virkelig kvalm!

 

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 56

2 thoughts on “Hvor mye stress tåler vi, da?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top