Åh, kjære dagbok.. jeg gruer meg!

Jeg sitter her og lurer på at var det mer spennende med alt da jeg var en tenåring? Slik at det var absolutt alt verdt å skrive om i dagboka ? Eller det er bare meg som har blitt til en kjedelig voksen som tenker at alt er ” So what?” En viktig ting innerst inni meg er borte.. Et lys, lidenskap? .. Jeg prøver å holde meg levende og ikke bare i livet! Men…
Jeg gruer meg til imorgen! Ikke fordi jeg er bekymret for hvilken vei det møtet kommer å ende, men fordi det er veldig vanskelig for meg å sitte der og tenke på alle de årene som vi har vært sammen .. Det gjør vondt, veldig vondt.
MEKLING! Det er faktisk et veldig teit ord når det gjelder denne situasjonen! Det burde ikke være sånn. Det burde være ikke så vanskelig! Og samtidig tenker mye på at hva kommer ungene mene meg som en mamma om noen år?!

#mamma #MEKLING #familie #barn #skilsmisse #ektepar

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 65

2 thoughts on “Åh, kjære dagbok.. jeg gruer meg!

  1. Forandringer er vanskelige i seg selv, selv om kanskje det som kommer blir bedre. Sikker på at livet er minst like spennende, hvis man bare ser etter 🙂

    1. JA veldig vanskelig! Men det som gjør den enda mer vanskelig og samtidig trist er at den andre siden sitter en person som en dag du elska han med ditt hele hjerte!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top