Jeg skal ikke slanke meg!

Jeg vil ikke gå ned i vekt , Men hverdagen min er sånn at jeg går mye.

Når kommer jeg hjem og sitter på sofa, klarer ikke å stå opp igjen.. Men det må jeg. hjemmeoppgaver må gjøres. om igjen og om igjen. Spiller ingen rolle hvor mye du er sliten. Opp igjen!

Rydde, vaske, lage… Rydde, vaske, lage… Rydde vaske, lage…

Og til slutt jeg må sette meg ned å tenke på hver eneste krone i bank kontoen min! DA blir jeg virkelig sliten, og ikke bare det. Det blir en hel vekt av stress på meg.  Stress suger hele energien min! Og da blir det veldig tungt i hodet…

Akkurat nå har jeg vondt i føttene og klarer ikke å sove… men jeg må gi opp.. Det er en veldig lang dag imorgen

 

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 70

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top