Åh.. Nei!

Verste er å våkne til en tom eske med paracet! Det høres latterlig ut  men det er sant. Jeg sliter med hodepine.. Det er ikke noe migrene eller spesielt hodepine. Fastlegen mener at det er pga stress! Ja, sikkert det. Fordi jeg har alt for mye åpne filer i hode. Alt for mye å takle! Særlig økonomisk! Nesten hodepine har blitt en del av mine hverdager! Men det er ganske viktig når jeg tar paracet,  særlig paracet med koffein! Jeg vet akkurat når jeg må ta paracet, kanskje bare noen minutter etter tidspunktet blir det en grusom hodepine som paracet kan ikke gjøre noe særlig effekt! Det er derfor jeg får “stress” når jeg oppdager at jeg har glemt å kjøpe paracet , særlig med koffein!

Har seint vakt idag. Jeg må rekke apoteket til å kjøpe en pakke paracet med koffein på BARE 94 kroner!!

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 71

2 thoughts on “Åh.. Nei!

  1. Paracet med koffein kan være greit om man trenger litt ekstra energi og har hodepine.

    Jeg ville heller vært litt forsiktig, for tar man for mye paracet så kan det skape en avhengighet, det betyr at med en gang du ikke tar det kan du få hodepine.

    Så det kan strengt tatt være at du egentlig ikke trenger det så mye, men kroppen din lurer deg til å tro det og skapet hodeverk selv.

    Som du sier så er det ikke alltid paracetten virker, og da er det fordi kroppen din er blitt vandt til den dosen du tar og krever mer.

    Det blir til slutt en evig runddans som ingen ende tar.

  2. Takk for din oppmerksomhet. Jeg er enig med det du sier. Men akkurat nå vet ikke hvordan skal jeg klare dette. Den eneste løsningen som jeg kommer på i hverdagen. JA, akkurat avhengighet jeg er bekymret for!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top