Å gi opp? Jeg har ikke lært meg det!

Nå er det uke 17 offisielt over, eller mindre enn 2 timer igjen. Jeg prøver å tenke hvor ble det en hel uke? Kan faktisk ikke huske mye. Jeg husker at jeg var hele tiden på farta. Hele tiden hadde stress at jeg burde rekke det og det.  Men… Jeg drømmer om i et liv, som jeg endelig sitter i ro og skriver ned det jeg vil. Kanskje en bok, boken som alltid har levd i meg, til og med bøkene kanskje! Mange av oss har en hel bok i hjerte som er verdt å bli lest, men de fleste av oss får ikke sjansen til å bli lest, dessverre. Jeg er “Nesten” stolt av meg selv, fordi jeg aldri ga opp, aldri! i det verste , vanskeligste, ga jeg ikke opp! Jeg viser mine følelser veldig lett. Gråter, ler… Har blitt såret, det gjorde vondt… og såret og vondt… og igjen… såret og vondt… arr etter arr har jeg spart i hjerte… Men aldri ga opp, aldri! Det er det jeg ønsker å lære jentene mine : Det er ikke lov å gi opp! Det er ikke lov å stoppe å kjempe for det rette , for drømmene våre…Jeg har hatt alltid store drømmer… Jeg har fortsatt store drømmer… Jeg er langt unna av mine drømmer… Men jeg gir ikke opp! Jeg har en tragisk økonomi, jeg har mye komplikasjoner med mitt tidligere liv… Jeg er under stor press, sliter mye… Men jeg har ikke lært meg å gi opp!

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 68

5 thoughts on “Å gi opp? Jeg har ikke lært meg det!

  1. Det er veldig koselig å hære at du mener jeg skriver bra norsk. <Jeg har flyttet til Norge helt voksen og har lært språket av livet/ hverdagen.. Håper at du har det bra , og livet har mye fint å gi deg 🙂

    1. Takk – og det samme til deg! Hvor lenge har du bodd i Norge? Og hvordan lærer du best og mest norsk… ved å skrive, snakke og/eller å lese språket? En kombinasjon, kanskje 😉 Ønsker deg en fin kveld ^^

      1. Jeg har lært mest av hverdagen. Alltid hadde ønsket å studere videre. Men livet hadde andre planer for meg. Og havne i bøker er faktisk min greie 😊 Ønsker deg en fin start på den nye måneden som kommer om litt over en time

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top