Sorgene som forsvinner og sorgene som kommer..

Livet er urettferdig, dette er fakta! På alle måter, men i forskjellige grad. Mens du mener at en situasjon er urettferdig mot deg, du gjør urettferdige ting mot en annen. Sånn er det med livet. Verden er basert på urettferdigheter. Men saken er at hvordan vi takler det. Det er det som vi kan gjøre noe med. Valgene som vi tar er det som gjør oss levende. Derfor jeg tenker mye på min fortid i det siste. jeg går gjennom alt som jeg har valgt. Og jeg prøver å tenke hvordan kunne være livet mitt akkurat nå, om jeg valgte bare en av de annerledes, bare en av de! Da plutselig alt blir skummelt.. Veldig skummelt..  

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top