Liv red av åreknuter

Jeg står og går veldig lenge på beina, nesten hver eneste dag. Dette er ikke noe trening, det er bare hverdagen min!  Og veldig ofte mot kvelden har jeg vondt i beina… Jeg vil ikke ha noe av de små blå slangene som dukker opp unner hudoverflaten! .. Jeg synes de er skumle og ekle! …  Og jeg er den verste når det gjelder trening. I flere år har jeg tanken til å begynne med trening, Men det er bare tanken som jeg har og aldri kommet litt lenge frem til det! Også jeg vet at det finnes en del enke triks som kan forebygge åreknuter, men jeg er ikke flink til de heller! JEG VET! Man er redd av noe må bli flinkere til å gjøre noe for å unngå det. Men det er ikke sånn som funger med meg ! Jeg er absolutt ikke en LAZY dame, men litt vanskelig å forklare dette… Hvorfor alt er såååå komplisert ?!😖😖

 

Sommeren 2020

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 63

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top