Pust dypt.. hold ut.. bare 11 dager igjen!

Det er absolutt ikke første ganger som jeg har det sånt i bankkontoen min🤦🏽‍♀️🙄.. nesten vær månd siste dagene før lønn utbetaling blir det sånt. Jeg tenker på hver eneste krone som jeg bruker. Men rett og slett trenger jeg å tjene bedre. Har søkt på jobb nummer 2 litt forskjellige steder men ikke noe enda 🥲
Men sånn saldo på bankkontoen er en god og obligatorisk hjernetrim 🤪 fordi du må gjøre umulige til mulig! 😑 Hver eneste krone må gå ut av konto til en ordentlig grunn! Du må ikke bli lurt av salgs reklamer , de vil ha dine penger i lomma si 😏
Men man må passe på at dukker ikke noe plutselig! Ikke noe tannproblemer! (Som alltid jeg har 😭 jeg virkelig trenger tannlege besøk 😖) . Ingenting i skolesekken får lov til å forsvinne 😠 Også ungene må oppføre seg ordentlig, ikke noe ” kan vi kjøpe det, mamma?” 😑

Ja! Det er å bare holde ut, det er KUN 11 dager igjen til neste lønn utbetaling 🤕 Jeg vet at faktisk det er mange som pleier å telle ned til neste lønnslipp 😊

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 63

2 thoughts on “Pust dypt.. hold ut.. bare 11 dager igjen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top