Hvem var jeg?

Jeg har begynt å grave min fortid. Jeg hadde ikke noe plan til det. Plutselig oppdage jeg ser mye på  gamle bilder. Hver og en gir meg en unik følelse. Jeg prøver å huske hva slags følelse hadde jeg da tok akkurat det bildet! Hva var min største glede? Hva var det som gjorde meg veldig vondt? … Ja, jeg trenger å huske ting, huske følelser… Ila 10 år har jeg gått gjennom mye. 2 alvorlige sykdommer, en veldig vanskelig og spesielt svangerskap, et barn med to vanskelige operasjoner, økonomiske problemer og til slutt et ekteskap som tok slutt på en veldig vondt måte..

Jeg trenger å grave inni meg.. Jeg trenger å finne meg selv

2015

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 70

2 thoughts on “Hvem var jeg?

  1. Jeg tenkte også det, at jeg måtte finne meg selv igjen etter en vanskelig tid.
    Men så oppdaget jeg at jeg ikke lengere følte dem følelsene jeg hadde før, dem var helt borte.
    Så begynte jeg heller å lete etter hva som gjør meg lykkelig nå? Det er helt andre ting, men det er meg nå, ikke meg før..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top