Endelig hjemme… Endelig sofa…

Dagen er over og jeg er helt ferdig! Har null prosent energi igjen. Det eneste jeg orker å gjøre nå er å skrive dagbok akkurat her på sofaen. Nabolaget sover, jeg hører ingenting.. Veldig deilig. Det er akkurat det jeg trenger. 

Ganske greit med hodepine idag, det var ikke så ille. Hodepine var på plass, men rolig. Hodepine og jeg våkna samtidig og vi var sammen hele dagen. Men vi var jo venner idag. Hele dagen kun to paracet , med koffein!  Jentene først, jobb, hjemme, timer med jentene og hjemme igjen. Nå jentene har lagt seg og jeg har tatt en dusj og har endelig tid for meg selv, bare meg selv.. Men en bittelitte problem, og det er at jeg har absolutt ingen energi. Det er mye som jeg har lyst til å gjøre, men i hvert fall blir det ikke ikveld.. akkurat som igår kveld og kvelden før og,,, 

Jeg går mye om dagen, mint 10 kilometer hver dag. Ofte sliten i beina, men sånn er det bare. Jeg har ikke annet valg. 

Håper at det blir bra tur til drømmeland i hvert fall. Hvem vet…

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top