kl. 03 forbannelsen?!

Jeg er ikke overtro eller noe. Nei! Jeg er bare sliten, faktisk veldig sliten. Langvarige hodepine plager meg og det verste er med dårlig søvn. Jeg går til seng med stor behov av søvn. Men plutselig Jeg våkner opp igjen uten noe grunn. Ingenting… eller kanskje veldig korte drømmer, om jeg kan kalle dem for drøm idet hele tatt! Jeg drømmer en ( Jeg vet ikke vem det er, ofte) roper på meg… jeg drømmer at jeg mister noe på gulvet og den knuser.. jeg drømmer at jeg bare faller fra trappa…  faktisk ja, bare så korte drømmer! Og jeg våkner på grunn av det, mens jeg fortsatt trenger stor behov for søvn. Etter at jeg våkner jeg prøver å skjønne at jeg er våken eller ikke. Etter det prøver å lukke øynene og sove. Men det er ikke så lett. Prøver å unngå å tenke på noe, prøver å unngå å titte på mobilen, men det er ikke lett! Tankene angriper meg mens jeg prøver å late som at jeg sover med lukkede øyner! Jo hardere prøver jeg å unngå tanker, jo sterkere de blir! Mørke snikker inni meg, men ikke søvnen! Mørket begynner fra hjernen min og går veldig sakte til en og hver kroppsdel og til slutt den har kommet helt frem til fingrene og tærne. Da akkurat der gir jeg opp. Prøver ikke å sove igjen men jeg gjør nesten ingenting, bare lar tankene og mørket gjør jobben sin. Jeg hører at de spiser meg fra innsiden. Tar en god tid til de gjør ferdig jobben sin, og etter det våkner jeg til morgen dagen sliten ..

Men nå har jeg lagt merke til at hver gang jeg våkner opp på den måten klokka er noe med tre,, ikke to, og heller ikke 4, bare 3! En tid mellom 03:00- 03:59.. Alltid! Kanskje jeg må grave enda mer inni meg. Har jeg glemt noe i en klokka tre? 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 63

2 thoughts on “kl. 03 forbannelsen?!

  1. Kl. 03:00 – 04:00 har ikke fått tilnavnet spøkelsestimen for ingenting, for å si det sånn! Dette er ikke bare av en eller annen grunn den timen et story flertall av nattlige oppvåkninger skjer, men også timen vi er på vårt mest sårbare, og ikke minst mottakelige både innenfor det normale- og det paranormale, for ã si det sånn. Anb. å google ‘spøkelsestimen’ for info om fenoment ☺️

    1. Nå ble jeg veldig nysgjerrig om det. Jeg vet ikke noe om det, men på den måten er ikke så rart at jeg våkner jeg alltid på den timen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top