Våken siden 03:30 am.. Cirka!

Jeg våkna cirka 03:30.. Ingen drømme, ingen mareritt! Jeg var ikke tissetrengt, og ikke heller tørst ! Jeg bare våkna. Tok litt tid til å skjønne når det er. Prøvde å gå tilbake til søvn, men hjernen var 100% våken .  Har prøvd litt forskjellige, til og med litt musikk. Det hjalp ikke. Prøvde å lese, men øynene var ikke så våkne som jernet. Fra venstre side til høyre og tilbake flere runder med å håp at hjernen gir opp. Men den var virkelig stå!!

Ga opp og kom ut av seng til slutt. Og dagen begynte litt for seks. Men nå sitter jeg på sofaen med hodepine, ikke en vanlig hodepine, en kjempe hodepine. Har tatt parcset med koffein, 2 stk. Har ikke hatt noe effekt enda. En sånn hodepine at man klarer ikke å holde åpen øynene og vil snike i mørket. Men ….. Mah spiller i ipad-en mens hun mumler og May øver fiolin… og jeg lar notene snike inni meg… RO, kjenner jeg den igjen

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top