Da er det nytt eventyr som starter..

Klokka er 07:06 og jeg sitter her. Gleder meg til alt som starter idag. Opplæring på sykehjem. Absolutt ingen plan til å slutte på Norli. Jeg har en spesiell kobling med der som jeg har jobbet i flere år. Men jeg trenger å utfordre meg. Ja! Selvfølgelig økonomi er også har MYE å si.. Men jeg er flink med folk, med mennesker og eldre folk særlig. Derfor tror at jeg passer veldig bra inn i et sykehjem. Og jeg er veldig god til å passe på andres hemmeligheter. Et kvarter igjen og dagen starter.

Etter den grusomme opplevelsen trenger jeg en god start på min mandag. Detter blir det bra, føler jeg.

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 63

2 thoughts on “Da er det nytt eventyr som starter..

  1. Tusen takk fine du. Ja! det var en veldig spesiell opplevelse. Både fin og vondt.. Håper at du har hatt også en fin mandag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top