Dette var en ren tortur..

Føler meg ganske sliten. Hodepine er på plass!… Jentene er ikke hos meg denne helgen. Jeg går til å legge meg… Da begynner det!

Naboen som bor en etasje ned har party! Jeg tenker Okei ” Det er jo lørdag”.. Det blir umulig å sove. Jeg er ikke istand to å gjøre noe særlig til å ta vekk fokuset fra den grusomme støyen som kommer fra nabo leiligheten! Heldigvis Sherlock Holmes er tilbake på Netflix. Det eneste som jeg kan se på om og om igjen. Jeg vet ikke hvor mange ganger har jeg sett på, men like spennende hver gang! ” A Study in pink”… Jeg koser meg og begynner å glemme det som foregår hos naboen. Mot slutten av episoden øynene blir tunge og jeg sover! Men etter maks et kvarter jeg våkner igjen.  Hele gulvet rister og en grusom musikk slår i hodet. Nå blir det mye verre med hodepine og kl er ikke enda 12 på midnatt. ” Hold ut, dette kanskje varer bare en time til, maks en og halv” tenker jeg! Men jeg tar åpenbart feil!! Jeg sitter på sofaen i mørket og presser på panna så hardt som jeg klarer! Klokka er snart tre.. ” Jeg må gjøre noe!” Tenker jeg. Jeg går ut av leiligheten mot deres dør, men på en eller annen grunn tør jeg ikke å banke på døra. Jeg har aldri vært i sånn situasjon og vet ikke hva er riktig å gjøre!

Gulvet, senga og sofa rister! Jeg føler meg frustrert og samtidig oppgitt! Siden ingen av de andre naboene reagerer jeg blir veldig usikker at har jeg å lov til å gjøre noe? .. 04:38, Jeg ringer politiet! Politiet mener at jeg kan gå å banke på døra å si ifra. Takk, sier jeg. Jeg går og ringer på ringeklokkea tre ganger, ca 5 minutter mellom hver gang. Ingen reaksjon, Ingenting!! Enten musikken er så høyt at de hører ikke, eller de vil ikke! Det begynner å bli lys ute! Jeg gir opp, ferdig! Halv seks begynner å bli rolig. Musikken forsvinner. Men det hjelper ikke nå. Jeg har hatt en grusom mareritt hele natta med åpne øyner! Nå er det søndagen er også ødelagt siden jeg hadde en sånn natt!

Hei Nabo, du har rett til å ha det gøy.. Du har rett til å feste… Men du har plikt til å ta hensyn til dine naboer!

Fant på nettet
Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 59

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top