Jo.. alt handler om penger!

Jeg hører inni mellom at jeg snakker mye om penger, men penger er ikke alt, mener de! Men sannheten er at jeg snakker ikke om penger, Jeg snakker om “pengeløshet”!
Penger er ikke alt, men det er den viktigste som kan fikse det meste! 🤑😏. Jeg vet at hvordan pengemangel kan ødelegge mye, veldig mye.. til og med helse! Om du har seriøse problemer med tannkjøttet og tenner, da du virkelig opplever hvordan pengemangel påvirker din helse🤦🏽‍♀️😫… Når du har hver eneste dag stress til å klare alle regningene, ja faktisk dette er super farlig for helse. Du sover ikke riktig,  du klarer ikke å spise særlig og mye mer 😕
Det er mye som blir det bedre med penger. Med penger du kan kjøpe deg trygghet. Det er deilig å føle deg trygg 😊

Men jeg er langt unna fra situasjonen som jeg kan føle meg trygg 😣 Hvorfor har jeg det sånt akkurat når er det en lang historie. En historie som jeg prøver å få en avstand fra til å klare å reparere meg selv. Mange dype sårer som sitter på kjelen min, så dypt at kanskje aldri kommer å bli borte. Men for å klare å jobbe med sårene mine, jeg må først føler meg trygg!

Her er litt mer om min økonomi

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 63

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top