Dødens prosess!

Vi blir født til å delta i en prosess som heter døden, sånn tenker jeg! Har ikke tro på noe liv etter døden. Alt er her og nå. Hva er vitsen med livet, da? tenker jeg. Vi forbereder oss hele tida til det som kaller vi DØDEN, gjennom sorg, gjennom savn, gjennom mislykke … Livet er basert på døden. Vi hele tiden driver å møte opp døden. Så mye sår bærer vi gjennom vårt liv. Liv? Men hva er livet? Livet er alt som vi føler, synes jeg. Det er ikke noe annet enn følelser.

Vet ikke, men kanskje det er ikke så uvanlig å tenke på døden på min alder, men i det siste jeg tenke på det veldig mye. Jo mer graver jeg  i døden, jo mer blir jeg fult av livet… rart! Jeg vet ikke når er min tur, men jeg vil kjempe for livet, et liv fult av følelser.

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top