Mai er uten tvil min måned!

Det er å bare blomstre igjen…Det er å få liv i årene igjen…

Jeg strekker armene.. så bredd som jeg klarer… Nå er det mai igjen..

I mai fyller jeg år.. Kaller vi det bursdagsfeiring?

I år er alt annerledes.. Jeg har start hele livet fra null igjen, eller kanskje under null!

Jeg er ikke ung lenger… rynker tar over meg…  vondt sitter fast i halsen min og jeg svelger livet vanskelig…

Men…

Jeg fortsatt vil leve…

Før den siste pusten fryser..

før hjerte tar siste slag…

Jeg lukker øynene og åpner armene Og puster inn alt lukten av mai…

Jeg vil leve… Jeg vil leve livet…

 

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 69

2 thoughts on “Mai er uten tvil min måned!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top