Nyter det som jeg driver med!

Tilbake på jobb etter 2 dager fri..

Våkner tidlig, fortsatt har hodepine.. Men litt bedre.. Ungene skal til skolen og jeg må på jobb!

Når jeg er fremme på jobbe føler meg ganske slapp.. Logger meg inn og prøver å gå ting som må gjøres..

Dagen begynner å få fart.. Kunder kommer inn, noen faste og noen andre. Alltid koselig med kjente ansikter, særlig med et smil i fjeset..

Liker å prate med kunder.. Liker å gjette hva de er ute etter idag.. De små pratene har blitt en del av mine hverdager.. Jeg liker mine forskjellige forholdene  med forskjellige kunder/mennesker.. Noen av dem kjenner jeg gjennom flere år.. Jeg vil ikke vite så mye om dem, jeg har blitt vant til å forstå dem gjennom veldig små detaljert.. Måten de hilser, eller når de betaler.. eller når de velger et kort.. Bøkene de leser.. Til og må måten de betaler kjøpet med..  Alt !

Idag burde vi starte å rygge en ny kampanje… Elsker å rydde bøker! Å velge hvem bok skal sitte ved siden den andre… Jeg koser meg skikkelig med bøker, med små pratene.. Hodepine er fortsatt der, men plager meg ikke… Jeg nyter det som jeg driver med

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 70

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top