Den 19 i fjerde!

Nå skal bli det enda en ny time.. Meklingstime! Lei av det, trøtt… Det burde ikke være så vanskelig.. Å vente og… Enda mer å vente! Selve meklingsgeria er nok slitsom i seg elv men når det blir ikke noe enighet da blir det til en ordentlig tortur! Overdriver jeg det ikke, jeg føler det akkurat sånn. Etter timen i dag følte jeg meg nesten kvalt ! Nå bare jeg må telle ned 23 dager til…

Kjære dagbok.. Jeg har en av de verste hodepinene akkurat nå. Har tatt to paracet-koffein tabletter, har ikke hjulpet noe særlig enda.. Har lyst til å skru av hjernen. Men hvordan kan jeg fikse det? Har alt for mange åpne filer i hodet. Jeg prøver å holde orden på de der, men ikke lett ! Kjære dagbok, jeg sier bare til deg, jeg føler meg helet påkjørt under alle de økonomiske utfordringer!  Jeg tenker på hver eneste krone som jeg bruker. Bokstavelig Talt hver eneste krone! Jeg har ikke turt å se på skatteoppgjøre enda! Nå jeg tenker på  hele min fæle historien med skatt bli jeg helt stiv i kjeven!

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 67

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top