2 til høyre, og en til venstre

Etter 11 dager på rad, idag var det den første dagen som jeg var hjemme en hel dag! Deilig å være hjemme, der du klarer å lade deg igjen. En lang periode hjemme var ikke det sånn for meg. Hjemme var på alle måter stress, uenighet, små og store kranglinger. Unger som hadde hele tiden stress om mamma og pappa skal krasje igjen i hvert øyeblikk. Det spiller ingen rolle nå lenger hvorfor var det sånn. Vi var to voksne som begynte å leve i to to forskjellige verdener, og hjemme var ikke et sted å få ro i!

Men nå hjemme er ro. Ikke fordi jeg har ikke stress, men fordi jeg trenger ikke å forklare meg hele tiden.. Nei, jeg vil ikke snakke om det!

Da var jeg idag bare hjemme, etter 11 dager. Jeg hadde mye å gjøre, vaske-rydde, vaske-rydde, vaske-rydde..  Men det er deilig, når du vasker og rydder hjemme det er akkurat sånn at du prøver å rydde litt i hodet også. Når du henger vaskede klær til tørk, rare, vonde tanker begynner å forsvinne…

Jeg er høyre hånd, da er derfor alltid blir det hull i høyre hansken! Og ofte har jeg mange venstre hånd hansker til overs. Jeg synes burde i hver pakke med hansker burde være to til høyre og en til venstre, og i motsatt til de som er venstre hånd, da det kunne hjelpe bytte litt med redusere plast forbruke!! Ja, bittelitt , sa jeg.

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 70

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top