En kvinne som meg

EN kvinne som meg tørr å gråte når blir det litt tungt i hjerte.. En kvinne som meg tørr å le høyt når noe treffer rett i hjerte..

Jeg viser veldig lett følelsene mine, og er ikke redd for det. Det er en evighet siden sist jeg ble bekymret for at hva de andre tenker om meg.. Jeg er den jeg er..

Kjemper hardt, har godt gjennom mye rare og vanskelige.. Har stått flere ganger i vanskelige situasjoner, livssituasjoner ! Mange ganger har gått helt til grensen av kollaps , men aldri gitt opp, ALDRI!

Nå som enn kvinne som nærmerer seg 50 , har lært meg  en viktig ting. Kunsten til å være IKKE perfekt!

Jeg er ikke redd til å vise min uperfekte side! … Jeg er den jeg er … Med all mine svake sider og sterke sider..

Et år til… og jeg er 50! Med alt jeg har med meg…

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 70

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top