Det som jeg føler, akkurat NÅ!

Seint vakt til en bokelsker i bokhandel i selveste verdens bokdag er over.. Når jeg er hjemme, jente er allerede i drømmeland.. Fra May sin Ipad hører jeg lofi musikk. Hun liker å høre på sånn når hun sover. Kysser dem i panna. De puster rolig i en dyp søvn…. Jeg har hatt med meg det ekle marerittet hele dagen idag. Og det beste jeg kunne se akkurat nå var May og Mah i seng. Jeg slår av May sin ipad. Jeg ser på dem litt til… Går å skifte klær og vaske hender og fjeset. Føler meg mye bedre. Jeg går tilbake til jentene, kysser dem i panna igjen… Hører at de puster rolig.. Så heldig jeg er.. Jeg har verdens beste jenter.. Vi er team M (Mamma, May, Mah).. Team M, klarer alt!

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 59

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top