Aldri har vært hos frisør!

Det høres veldig kjedelig ut, men det er jo helt sant! Siden jeg flyttet til Norge 2009, har aldri vært hos frisør. Ikke fordi jeg er mot det eller jeg vil ikke det, faktisk jeg hadde hatt lyst på det. Men hver gang jeg hadde tenkt at det er tiden å ta turen til frisøren var det alltid noe som jeg burde prioritere økonomiskmessig ! Alltid! Derfor jeg begynte å rydde i håret litt og litt hjemme rett foran speilet på badet. Nå det har blitt en hell vanlig rutine for meg. Deler håret i to, børster håret og KLIPP ! Det er ikke den perfekte hårstylen som en kan ha. Men dette er meg, enkelt og greit! Og idag var frisørtime igjen. Hele prosessen tok ikke mer enn fem minutter av dagen min. Klar til seint vakt idag.. Haha!

#Hairstyle

 

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 54

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top