Er jeg en taper?

En stund var jeg inne i en grå boble.. Det var akkurat sånn at jeg har mistet koblinga med verden rundt meg. Jeg kunne å se, men så ingenting

Jeg kunne å høre, men hørte ingenting… Jeg kunne å puste, men jeg var bare i livet, levde ikke!

Det er veldig spesiell periode når du kommer ut av et forhold etter så mange år.. Mange mange år… Du kommer videre, men en del av deg har blitt borte for alltid, for evig..

Det gjør vondt, veldig vondt.. men du kan ikke gjøre noe med det, du må bare lære å leve med det… Eller overleve… 

Innimellom spør jeg av meg selv: Er jeg en taper? En som klarte ikke å ha en lykkelig ekteskap? Tror ikke det. Jeg klarte å komme ut av et liv som jeg viste at det var ikke riktig.. Og nå, etter en god avstand, jeg ser at jeg har gjort det riktige.. Og når du klarer å bestemme til å gjøre en riktig ting, da er det urettferdig å føle deg en taper!

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 72

One thought on “Er jeg en taper?

  1. For å ha et lykkelig(ere) ekteskap, så må man være to. Som ønsker og vil det samme. Som trekker lasset. Sammen.
    Du er ingen taper. Tvert om; du kom deg vekk fra noe som ikke fungerte. Du er en vinner.
    Som navnet ditt: Seir = seier. På gammelnorsk. Seyran.
    Ta godt vare, min venn ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top