Er det lov å være sliten?!

Lite søvn… Mye tanker

Tankene som marsjerer i hodet.. Lar ikke meg i fred.. Jeg vil ha bare mer ro og trygghet for ungene og meg.. Vil ikke ha noe kjempe stor eller rar.. Bare litt bedre hverdager og mindre stress.. Jeg gjør min beste , men ser ikke at det er nok.. Jobber hardt, prøver hardt …Men ser ikke at jeg går noe særlig fremover… Kan ikke slette hele fortiden og nullstille alt, nei det går ikke. Jeg vil ikke heller det! Det som jeg er nå, er alt som jeg har vært bort i. Om jeg sletter det, da er jeg ikke den jeg er nå! Rare følelser.. Alt for mange tanker og fortsatt levende drømmer… Jeg har ikke gitt opp om mine drømmer, selv om jeg har blitt eldre… Men drømmene mine er fortsatt levende inni meg… Det er derfor jeg fortsatt klarer å kjempe for livet… Levende drømmer…

Et menneske er kombinasjon er minner og drømmer… Må ikke slette noen av dem… ellers da er vi ikke menneske… Kanskje noe spesiell, men ikke menneske!

Jeg har vært våken siden kl- 05:00 og jeg fikk ikke sove kvelden før, heller… 

2015

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 59

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top