Jeg mangler 4600 kroner!

çJeg må betale husleie første i hver måned. Jeg mangler fire tusen og seks hundre norske kroner til neste betaling! DVS 392 EURO eller 418 dollar 🥲†
Jeg blir inni mellom frustrert av de spare tipsene! Jeg kjører nesten ingenting til meg selv, bortsett fra nødvendige. Jente tar veldig mye hensyn til vår økonomi. Men de er jo barn, kan ikke høre bare “NEI, det kan vi ikke!” .. Det er mye som andre barn har og mine ber ikke om det, selv om det er en del de ønsker! 

Jeg har akkurat en uke på meg til å fikse hele husleien… emm.. 10 kroner fra her og 10 kroner fra der…  7 dager er ikke særlig lenge, men samtidig er lenge 🤦🏽‍♀️

Ok…  Ikke nytt for meg!

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 63

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top