Jeg er flere enn bare enn person!

Jeg er en som bor her i Norge, som har bygget opp et helt nytt liv her i Norge. Jeg er den personen som har fått gode folk, de beste, som venner uten å ha felles barndom opplevelser.. Venner som har dem i mitt hjerte nå og skal bli der..

Jeg er også en annen person som har bod i et annet land. Til og med født der. Verden beste mamma og pappa som er fortsatt der og søstre. De som har vært i mitt hjerte og skal bli..

Jeg er en person som bor her. Snakker norsk, leser norsk , tenker norsk og til og med drømmer på norsk…

Men jeg er også en annen person. En person som har minner på annet språk..

En person som vil lære nye ting på norsk

men også en annen person som skriver minner på annet språk..

Men også jeg er en tredje person… En som klarer å stå med litt avstand å se på de to andre… En person som vet at enten minner eller drømmer, må leve og ikke bare puste!

En person som vil leve livet!

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top