For en ekkel dag!

Jeg sov veldig dårlig kvelden. Hadde hodepine før å legge meg, “våkna” med nyheten om at Israel angrep Iran! WOW! Så koselig start på dagen.. Det var akkurat sånn at små eksplosjoner i hodet.. Jeg burde gå til mekling. Hadde ikke lyst på frokost og ganske kvalm. da starta dagen med bare en kopp kaffe..

Meklingen ble det akkurat en mareritt.. Ingen utvei. Jeg klarte ikke å holde inn tårene od trylla ned da jeg var der og det gjør meg forbanna sint på meg selv. Det er veldig skuffende når jeg klarer ikke å holde inn tårene. Det er ikke gråt, men det er en type reaksjon, en teit reaksjon! Ser sånn ut at neste steg er retten og om jeg skjønte det riktig jeg må regne med ca et år! Klarer jeg dette? Holder jeg ut? 

Jeg er så sint på de dumme tårene.. de aldri tar hensyn av meg. De vil vise meg at jeg er svak, Når jeg er sint, øynene begynner å bli veldig varme, svir … og akkurat der, tårene bestemmer til å vise seg! 

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 59

2 thoughts on “For en ekkel dag!

  1. Vet du, jeg syns ikke du viser svakhet når de tårene kommer. Jeg har aldri vært flink til å gråte, så jeg misunner det litt som kan det. Og som du sier så er det en reaksjon, og jeg tenker at det kunne kanskje vært verre om sinnet hadde kommet ut som aggresjon eller fysisk utagering.
    Skjønner at du har det tøft. Et år virker lenge, men jeg har stor tro på at dette klarer du 🤗 Lykke til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top