“Du har veldig fint hår”, sa hun

Mah og jeg kjeder oss litt. Vi tar en liten tur til å få litt frisk luft. May vil ikke bli med, hun jobber på sin nye dikt.
Vi to går ut. Nesten ingen er å se. Det regner litt, veldig små dråper. Du føler ikke dråpene men du blir våt av det.
Plutselig en dame med en lilla jakke kommer bort til oss, smilende. “Du har veldig fint hår” sier hun til meg. Jeg blir ganske rørt. Takker henne veldig varmt! “. Mah peker på fjeset mitt, ” mamma du har blitt litt rød i kinnet ” sier hun med bredd smill. Nei, svarer jeg. Men du var veldig koselig å høre det.
Faktisk jeg har mine egne meninger om hår, sjkenerlt ! Jeg synes har mye å si, den viser en god del av selve personligheten. Når jeg treffer nye folk legge mye merke til deres hår, automatisk.
Jeg bruker ikke noe særlig tid på håret, til og med jeg klipper det selv rett foran speilet. Husker ikke når det var sist da jeg var hos frisør! Litt flaut? Det synes jeg ikke. Dette er meg!

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 59

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top