Noen dager er faktisk to dager!

Allerede en del er dagen over. Middagen er klar å klokka er ikke mer enn 09.00 ! Jeg har ikke tid til å lage mat etterpå idag derfor burde jeg være sikkert at jentene har ordentlig middag. Men Det blir en veldig lang dag for meg.. Jeg skal gå hjemmefra om halv time og jeg er ikke hjemme før etter de har lagt seg! Denne onsdagen er litt annerledels enn alle våre onsdager. Vanligvis jobber jeg til fire og rett etter det jeg blir med dem på kulturskole , og vi er hjemme ca halv sju på kvelden. Men idag de må klare det meste selv. Jeg har mye annet for akkurat idag. Jeg skulle ønske hadde mulighet å se dem ihvertfall med videochatt, men det går ikke. Jeg har verdens beste jenter, men jeg er mamma kan ikke late som at jeg er ikke bekymret!

Det er snart maisalget i bokbransjen og hodet mitt er fult av titler som må plukkes. Jeg liker jobben min. Bøkene er akkurat som mennesker. Du blir kjent med noen av dem, venner med noen, kanskje spesiell forhold til noen få av dem. Du liker ikke første inntrykket av noen. Du tenker den var fint men ikke noe for meg om noen av dem.. Jeg elsker bokverden, selv om noen dager jeg blir fysisk sliten. Nå er det snart 14 år som jeg har jobbet her, akkurat i denne butikken.. 14 år… en unik reise….

Men idag blir det en veldig lang dag, jeg gleder meg når jeg kommer hjem!

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 60

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top