Jeg.. som ikke vokst opp med påske!

Ja. Jeg er en av milliarder som er ikke vokst opp med det. Men jeg liker å pynte det til påske. Jeg liker alt som er fint og det gjør til en fin stemning hjemme. Men skjønner ikke hvorfor må forsvinne egg overalt 🙄… og ikke heller hvorfor drar så mange til Strømstad til å handle der akkurat idag? Ja, jeg vet at man sparer penger på den måten men fortsatt skjønner ikke det 🤦🏽‍♀️ Jeg var i seng idag nesten til 11:00 , selv om jeg var våken siden litt over seks. Spiste vi veggierøre til en seint frokost ( En deilig erstatning for eggerøre 😊) … Snakket mye om sjokolade og is, Jeg mener det når jeg sier “mye”. Jentene har prøvd de nye teknikkene på hårsyling som de har sett på youtube. Jeg selv  er absolutt ikke god på sånne ting 🙄. Vi har sett på superkrim. Snakket mye om hva skal vi spise til middag?… Det var faktisk en sånn dag.. ikke noe blod, ikke noe hytte, ikke noe spesiell mat.. men jeg har hatt en deilig dag 🐣

Pappa har bursdag idag😊

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 53

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top