Jeg skjelver…

Jeg skjelver…  men Ikke sånn skjelving.. Jeg skjelver inni meg. Det er sjelen min som skjelver. Jeg har en av de verste hodepinene nå! Prøver å si nei til flere Paracett for idag/ikveld… Men klarer ikke å sove med det vonde som jeg har nå. Jeg er kvalm og skjelven av hodepine. Imorgen kl. ni er enda en time for mekling og det er min siste håp, om det blir ikke noe enighet vi må videre til retten! … 

Jeg trenger en dyp søvn i flere timer. Men først jeg må gå å pusse tennene! Det blir smak av blod i munnen, ekkel! Og siden jeg føler meg kvalm av hodepine, blod i munnen gjør meg enda mer kvalm. Da er det ikke noe god følelelse til å ta med til drømmeland. Jentene og jeg kaller søvn for drømmeland. Er ikke det bra? Når vi sier god natt til hverandre  ” kanskje vi ses i drømmeland!” legger vi til. Jeg liker det ! 

Jeg hører på musikk, det er det eneste som jeg klarer å gjøre akkurat nå! 

Dear darkness, dear darknessNow it’s your time to look after us?Cause we kept your clothes, we kept your businessWhen everyone else was having good luck

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 58

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top