24.04.24

Da er det 24.04.24 er over.. for alltid!.. Det var kjempe lang dag til og med. Har mye i hodet som jeg har lyst til å skrive ned her i dagboka mi, men fysisk er jeg helt ferdig for idag. Hodepine er sterk på plass, ordene er der, i et sted i hodet men klarer ikke å ta dem frem.  24.04.24 var en dag som jeg slita meg helt ut, fordi jeg vil gi jentene mine en bedre hverdag og en bedre framtid… To paracet til , og sover jeg…

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 59

2 thoughts on “24.04.24

  1. Tusen takk fine du. Det har vært litt for mye stress i to siste dagene . Men det blir sikkert bedre. Ønsker det en veldig fin helg ♡

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top