Jeg kan lese deg

Jeg er et helt vanlig menneske..

Men jeg kan lese deg

Du kommer til meg… du skal kjøpe et kort..du spør etter hjelp,  eller du har allerede et kort i hånda..

Du ser på meg som en vanlig butikk  medarbeider som skal få pengene for kortet… men jeg ser på kortet… det er det som skal si til meg hvem du er… jeg ser mye av din personlighet i det du legger frem på disken. Hvorfor har du plukket akkurat dette kortet blant alle de andre? Tenker jeg…  Og sånn begynner jeg å lese deg. Jeg sier ingenting til deg, men jeg leser deg…

Og enda mer spennende blir det når du vil kjøpe deg en bok. Mye mer kan jeg lese av den du er…

Det er flere år som jeg har vært en veldig enkel butikk medarbeider, men tenk det… Så mye har jeg lært av det!

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 70

4 thoughts on “Jeg kan lese deg

  1. Iblant kjøper jeg kort til andre. Kort som den/de andre ønsker seg, og som jo ikke forteller noe som helst om _meg_. Annet enn at jeg liker å overraske og glede, også ved å sende et (uventet) kort av og til.
    Ha en fin søndag ^^

    1. Ja, det er helt riktig. men man legger spor av seg selv inni alt, synes jeg 😊. Ønsker deg også en fin dag videre☀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top