Jeg hater denne verdenen!

Jeg hater denne verdenen vi, mennesker har bygget opp! Så mye elendighet,  så mye hat, så mye galskap, så mye…  

Israel angrip Iran nå! Jeg klarer ikke å puste… Vi har vannet hele jorda med blod og er ikke nok enda?! 

Og spøken er at, vi betaler skatt her i Norge , og Norge bevæpner Israel med skattepenger og Israel angreper landet som jeg er født i og vokst opp i . TAKK! 

#Israel #Iran

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 58

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top