Da var det vår dag, bokelskere!

i dag er verdens bok dag. Idag er markert av FN for å minne hvilken rolle spiller bøker i samfunnet! Og selvfølgelig til å støtte opphavsrett!

Men idag er også en dag for alle de som elsker bøker. Så lenge jeg husker, jeg har vært enten bokleser eller bokselger men alltid en bokelsker!

Jeg elsker lukten av en ny bok, jeg elsker lyden av papiret når jeg blar til neste side. Jeg drukner veldig lett i en god bok. En god bok sluker meg i seg sånn at jeg glemmer det meste, særlig vonde..

Ja, idag har vi en god grunn til å snakke enda mer om bøker 😊📚

 

Et knips til, og da passerer jeg 50 år, wow! En godt voksen dame som prøver å starte livet helt fra bunnen! Og her er ikke en noe særlig, bare en kjedlig dagbok!
Posts created 59

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top